Levering & Retour

VRAGEN OVER VERZENDEN/LEVEREN

Verplaats Paragraaf blok van positie 54 omhoog naar positie 53Verplaats Paragraaf blok van positie 54 omlaag naar positie 55

BETAAL IK VERZENDKOSTEN?

Je betaalt geen verzendkosten als je ervoor kiest om je bestelling af te halen in de winkel. Laat je de bestelling verzenden met Bpost naar België of Nederland, dan is de verzending gratis als je voor meer dan 50 euro bestelt. Bedraagt je bestelling minder dan 50 euro? Dan betaal je 3,95 euro verzendkosten voor België en 6,95 euro voor Nederland. Wil je een pakket versturen naar een ander land: stuur dan een mail naar info@nanilfashion.be

Mail je wishlist door (Wat is een wishlist?), dan kunnen we je laten weten hoeveel de verzending- en retourkosten bedragen (naargelang het land en het gewicht van je pakje).

BPOST (VERZENDKOSTEN)

3 mogelijkheden bij verzending via Bpost:

Laat je pakje thuis, op het werk of bij familie leveren

Haal het af in het postkantoor

Laat het leveren in een Bpost afhaalpunt of Bpack 24/7 pakketautomaat.

Voor België : 3,95 euro
Voor Nederland : 6,95 euro

Indien er niemand thuis is bij de aflevering, dan zal de chauffeur een briefje in de brievenbus achterlaten. Je kunt je pakje dan afhalen in het postkantoor, een Bpost afhaalpunt of een Bpack 24/7 automaat.

VERZENDEN NAAR EEN ANDER LAND DAN BELGIË OF NEDERLAND?

Wil je een bestelling naar een ander land dan België of Nederland laten verzenden, maak dan een wishlist. Dit doe je door naar het gewenste product te gaan en op de knop “toevoegen aan wishlist” te klikken. Als je alle producten hebt toegevoegd kan je een overzicht terugvinden door op het hartje rechtsboven te klikken. Aan de hand van dat overzicht laten we je weten hoeveel de verzendings- en retourkosten zijn. Betalen kan via overschrijving. Van zodra het verschuldigde bedrag gestort is, sturen we de artikels op.

HOELANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN BESTELLING ONTVANG?

Ongeacht welke betaalmethode je kiest, we kunnen je bestelling pas verzenden als we je betaling ontvangen hebben. Normaal gezien duurt het 2 tot 6 werkdagen voor je bestelling geleverd wordt. Als je betaalt via overschrijving, kan het iets langer duren omdat we wachten tot het bedrag op onze rekening staat. Je ontvangt een mail wanneer je bestelling verstuurd wordt. Via Bpost krijg je ook altijd een mail met daarin een link om jouw pakje te kunnen volgen. Indien je niet thuis (of op het adres dat je opgegeven hebt) bent bij de aflevering, dan zal de chauffeur een briefje in de brievenbus achterlaten. Je kunt je pakje dan afhalen in het postkantoor, een Bpost afhaalpunt of een Bpack 24/7 automaat.

VRAGEN OVER RETOURNEREN

KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?

Ja, je kan je bestelling terugzenden. Jammer dat je niet tevreden bent, maar geen probleem! Je kan je bestelling volledig of gedeeltelijk terugsturen volgens volgende instructies:

Retourformulier : stuur het bijgeleverde retourformulier ingevuld terug.

Termijn : stuur het pakje binnen de 14 dagen na ontvangst terug naar het juiste retouradres.

Producten : wij aanvaarden enkel artikelen in originele (ongebruikte en onbeschadigde) staat, met bijbehorende prijskaartjes en/of etiketten. Uiteraard is het passen van de kleding wel toegestaan.

Verpakking : verpak de retour zorgvuldig om beschadiging tijdens het transport te vermijden. Kosten : terugzenden kost 3,95 euro voor België en 6,95 euro voor Nederland. Het is niet nodig om de bestelling aangetekend terug te sturen.

Retouradres : NANIL fashion Stenenloop 14 9255 Buggenhout – Opstal

BETAAL IK RETOURKOSTEN?

Ja, de retourkosten zijn voor rekening van de klant.Voor België: Retour = 3,95 €
Voor Nederland: Retour = 6,95 €

HOE EN WANNEER BETALEN WE GERETOURNEERDE ARTIKELS TERUG?

De terugbetaling is afhankelijk van de gekozen betaalmethode. De terugstorting zal automatisch gebeuren via de betaalmethode die je hebt gekozen bij het bestellen van het pakje (MasterCard, Visa of Maestro of overschrijving). We betalen een retour terug binnen de 14 dagen nadat we de retourzending ontvangen hebben.

WAT MOET IK DOEN ALS HET ARTIKEL BESCHADIGD IS TOEGEKOMEN?

Vooraleer wij een bestelling verzenden doen wij een kwaliteitscontrole. Is er tijdens de verzending toch een beschadiging gebeurd of voldoet het artikel niet aan de kwaliteitsnormen, aarzel dan niet om onze klantendienst te contacteren: 
info@nanilfashion.be

KAN IK RUILEN?

Neen, producten die via de webshop zijn aangekocht kan je niet ruilen, ook niet via de fysieke winkels. Je kan wel de producten retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen. Als je producten in de fysieke winkels aankoopt, kan je wel ruilen met het originele kassaticket.